پویش مردمی حمایت از دکتر قاسم شعله سعدی

تغیرات با دکتر قاسم شعله سعدی

پویش مردمی حمایت از دکتر قاسم شعله سعدی

تغیرات با دکتر قاسم شعله سعدی

شعله سعدی:همه اقشار مردم باید از من حمایت کنند

قاسم شعله سعدی با تاکید بر اینکه ‪ ۷۰‬تا ‪ ۸۰‬درصد مردم ایران از وی حمایت می کنند ،خواستار پیوستن بقیه مردم به جمع حامیان خود شد . به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، شعله سعدی نماینده سابق مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب افزود: طبق برآوردها ، روشنفکران و همه کسانی که از خاتمی به خاطر ناکارآمدی ایشان و دولت وی عصبانی و مایوس شدند حداقل حدود ‪ ۵۰‬درصد از مردم را شامل می شود در نتیجه اگر من وارد صحنه شوم قاعدتا آنها باید از من حمایت کنند و از ‪ ۵۰‬درصد بقیه مردم نیز باید ‪ ۲۰‬تا ‪ ۳۰‬درصد طرفدار من باشند.
وی که با رادیو صدای آمریکا در آلمان مصاحبه می کرد، افزود: من فکر می کنم همه اقشار جامعه باید از نامزدی من حمایت کنند، زیرا خواست تغییرات، خواست همه اقشار جامعه است.
شعله سعدی که از قشر تحصیلکرده و روشنفکر به عنوان پیشتاز و از طبقه متوسط و پایین جامعه به عنوان موتور این حرکت نام می برد، افزود: در این راستا حتی به نفع اصلاح طلبان خواهد بود که از من حمایت کنند، زیرا حمایت از خاتمی و تحمیل این وضعیت حداقل سبب می شود که آن ‪ ۵۰‬درصد شرکت نکنند و در این صورت احمدی نژاد می تواند برنده شود.
وی در مورد احتمال تایید یا رد صلاحیت خود گفت: شورای نگهبان باید صلاحیت مرا تایید کند.
رادیو آمریکا در ابتدای این مصاحبه با بیان این مطلب که شعله سعدی از حامیان بالقوه خود سخن می گوید، تاکید کرد: نظرات مطرح شده در این مصاحبه منعکس کننده موضع صدای آمریکا نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد